Donatie &C Media van €3220,00

De &C Store in de Van Woustraat voelt aan als een oase. Het is een ruime winkel met hoog plafond, een café en een werkplek tegelijkertijd. In de etalage ligt een dikke stapel van het &C Magazine. Binnen zijn alleen vrouwen te bekennen, zowel aan de muur als in het echt. Hippe, slimme, happy vrouwen die druk aan het timmeren zijn op hun laptop, of genieten van een espresso. We zijn hier om een cheque op te halen, een donatie van €3200,- van &C aan ons, bijeengebracht door klanten die een Pride T-shirt bij hen hebben gekocht tijdens de Pride week 2019.

door: Connie van Gils

‘Mooi hier,’ fluistert Lonneke van den Hoonaard, directeur IHLIA tegen me, ‘maar wat ís het?’ Op de website lezen we:

&C (and see) is het 360° mediamerk van Chantal Janzen met een maandelijks magazine, website, app, online shop, eigen tv-programma’s en live events. Met gevestigd en nieuw talent laat Chantal haar blik op de wereld zien. &C is gericht op vrouwen van 18 tot 48 jaar en behandelt, zoals Chantal het zelf noemt, the whole shebang. Waaronder: mode, beauty, lifestyle, food en travel. Amuseren, ontroeren en inspireren. Dat is waar &C voor staat.”

Wij zijn ietsje over de datum.

Voor ons staat ineens een stralende Charlotte Trommelen, directeur &C Talent Foundation, met in haar hand een geplastificeerd document met daarop een foto van Chantal Janzen (té mooi) in het Pride-shirt en het bedrag van €3220,-.

We vertellen Charlotte dat we van plan zijn komend jaar een queer T-shirttentoonstelling te gaan maken op ons IHLIA-plein en dat we van het geld een mooie vitrinekast willen kopen, die we vervolgens ook voor andere tentoonstellingen kunnen gebruiken.

IHLIA is heel erg blij met deze donatie. En dankzij het succes van de Pride T-shirtactie heeft &C Media het plan opgevat dit soort donaties vaker te doen. Deze maand verzamelen ze geld via T-shirtverkoop voor Pink Ribbon.

&C Media, Charlotte Trommelen, Chantal Janzen en alle mensen die een shirt hebben gekocht, dank dank dank!

2019-11-06T08:54:04+00:00